Phuket-PhiPhi Island

Nu vart det ett tag sedan vi uppdaterade bloggen, men nu kommer en ny update med många nya bilder :D Vi åkte från Koh-Lak till Phuket för några dagar sedan. I själva staden, Phuket tillbringade vi bara en natt, följt av en väldigt dålig thai-bio. Dagen efter åkte vi till Patong.

I Patong bodde vi mitt i centrum, av fyra dagar som vi vart där, såg vi tre filmer på bio, vilket innebar att vi vart tvunga att resa på oss tre gånger, för att hedra kungen.

Idag åkte vi till PhiPhi Island där vi sitter just nu och dricker kaffe, morgondagen bjuder på en snorklingstrip till "TheBeach" stranden mm.

Bilderna får som vanligt tala för sig själva :)







"Såna här Tsunamiskyltar hittar man lite överallt längst västkusten"






"Killen som klistrade på Ambulance dekalen kan inte ha varit nykter iaf, haha"






"The Vegetarian Festival, Phuket"






"Vi hittade en cool vespa i Phuket"






"Såhär fräscha sängar kan man råka ut för ibland ;)"





"Vi avnjuter våra Risburgare"






"Såhär går det om man sätter 1st Niklas på 1st plaststol"






"-Bazze: Vem har tagit denna bilden på Markus när han sover??
-Nicke: Hmm, vem kan det ha varit"






"Patong Beach"






"Båten till PhiPhi Island"






"Här bor vi just nu, ville bara säga att Niklas fick sängen i mitten ;)"




Kommentarer
Postat av: Profet

Hört talas om spegelvänt? Tänk er att ambulansen kommer bakom er när ni kör i trafiken.. Hur tror ni ordet kommer visa sig för er i backspegeln ?



GÖR OM GÖR RÄTT! Eller drick inte så mycket Singah ;)



2009-10-31 @ 17:03:58
Postat av: Boys

Vi hade tyvärr ingen backspegel ;)

2009-11-01 @ 13:07:16
Postat av: Danne

Måste erkänna att jag av Niklas min att döma inte kommer att smaka någon risburgare om jag kommer över en! I övrigt måste jag säga att det är kul att ni uppdaterar med härliga bilder då och då, och jag önskar er en fortsatt härlig resa :)

2009-11-02 @ 02:35:04
Postat av: linaaaa

jisus vad markus hår växer snabbt :O

2009-11-02 @ 18:24:09
Postat av: Mattias ze hax

dags att komma hem, snart klara med panelen o det vill du väl inte missa?

2009-11-03 @ 22:47:30
Postat av: Anonym

panel > paradis.



jag kommer!

2009-11-04 @ 10:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0