MARINPARK

Japp då har man varit på marinpark idag och padlat kajak tittat lite på någon lagoon.
Kvällen innan festade vi lite,

Jag vid namn Markus kom på att fan jag ska nog hem, klockan är 3 efter som taxin gick halv 8 till marin parken. 
Sen sådär sex på morgonen kommer dem andra två in med topprus och frågar om jag ska med till donken.


Pictures please!



"deckat i taxi"


"vi hittade en grotta"


"Tre legendariska paddlare"


"Markus grävde en grop"


"oh yeah!"


"Kaptenen"


Imon blir det raka vägen till Burma för VISA-RUN sen vidare till Phuket


Kommentarer
Postat av: Thorman

Bra skit ser jag!!!!

2009-10-21 @ 16:07:09
Postat av: Agnes

Sebastian, din lase! Hur vågar du decka i en taxi!? Skäms på dig!

Annars är bilderna fina! :D

Kram

2009-10-21 @ 21:03:10
Postat av: Erik

Vilken baota snopp du har markus!

2009-10-22 @ 12:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0